ΑΘΗΝΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
Προς τα ΤΜΗΜΑΤΑ:
-ΔΗΜ. ΣΧΕΣΕΩΝ
-AFTER SALES
-MARKETING
-ΠΩΛΗΣΕΩΝ
-SERVICE
-AFTER SALES
-MARKETING
-ΠΩΛΗΣΕΩΝ
-SERVICE
ΘΕΜΑ: ΕΓΩ, ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ
&
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ
Αγαπητοί,
Στο τέλος του 2007 αγόρασα από την εταιρία σας έναν φορητό υπολογιστή innovator Pluto.
Από τις πρώτες ημέρες διαπίστωσα πως όταν έβαζα στον αναγνώστη καρτών μια μνήμη SD από μία φωτογραφική μηχανή, ο υπολογιστής κόλλαγε και όταν έβγαζα την μνήμη ξεκόλλαγε. Ήρθα σε τηλεφωνική επαφή με την εταιρία σας για να αντιμετωπίσω το πρόβλημα, και η συζήτηση κατέληξε στο ότι όποτε έφερνα τον Pluto στην εταιρία σας θα επισκευαζόταν.
Με τον υπολογιστή έπαιζα πολύ σπάνια παιχνίδια. Πρόσφατα όμως εγκατέστησα ένα παιχνίδι με χρόνο να παίξω, (παιδί και εγώ...). Μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας ο Pluto κόλλαγε άσχημα. Το ίδιο πάθαινε και όταν έπαιζε ο media player τηλεοπτικό πρόγραμμα. Στο κάτω μέρος του ο innovator Pluto έκαιγε αισθητά.
Εγκατέστησα κάποια προγράμματα για να βλέπω τι θερμοκρασίες αναπτύσσονται και πού. Όταν η θερμοκρασία έφτανε τους ~80o C ο Pluto άρχιζε τις επιθανάτιες επιληπτικές κρίσεις. Έμαθα και για τα προβλήματα που έχει η nvidia με τους επεξεργαστές σαν το δικό μου. Έτσι σταμάτησα να παίζω παιχνίδια, (έτσι κι αλλιώς δεν μπορούσα), και κάποια στιγμή έφερα τον innovator Pluto στα κεντρικά σας. Παρακάλεσα για γρήγορη αντίδραση από το service. Πράγματι, σε ~3 ώρες έλαβα ένα sms στο κινητό μου ότι ήταν έτοιμος και μπορούσα να τον παραλάβω.
Χάρηκα κι εγώ για την πραγματικά άμεση αντίδραση της εταιρίας σας στα χρονικά πλαίσια που οριοθετείτε, (να σκάσουν και οι φαρμακόγλωσσες που λένε διάφορα…).
Δρόμο παίρνω δρόμο αφήνω, έρχομαι στην εταιρία σας να παραλάβω τον Pluto μου επισκευασμένο…..
Να τον παραλάβω ναι, επισκευασμένο όχι …..
και δεν ήταν μόνο αυτό…
Αναλυτικότερα:
1) Το γιατί αγόρασα φορητό η/υ από εσάς καθώς και τις πρώτες εντυπώσεις μου μπορείτε να τα δείτε εδώ:-- http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=185103-- Ναι εγώ είμαι γράφων και πιστεύω πως όσοι έπρεπε να το έχουν διαβάσει από την εταιρία σας δεν το έκαναν. Το γιατί έπρεπε να το διαβάσουν ρωτήστε τους ανταγωνιστές σας.
2) Όταν ήρθα να παραλάβω τον Pluto ρώτησα πώς αντιμετωπίστηκαν τα προβλήματα του, (που να φανταστώ ο άνθρωπος…). Εκεί έμαθα διάφορα ωραία πράγματα από τον εξωγήινο κόσμο που ζείτε, (υποθέτω πως ο υπάλληλος σας που συζητούσα είναι εξουσιοδοτημένος να λέει και να εκφράζει τις απόψεις και τις θέσεις τις εταιρίας σας. Εκτός και αν δεν ήταν υπάλληλος σας αλλά κάποιος άσχετος που γύριζε ένα διαφημιστικό, αν και μεταξύ μας με αυτά που είπε ούτε για διαφημιστικό δεν έκανε).
Πρώτο Ωραίο στον κόσμο σας: Η nvidia δεν έχει κανένα πρόβλημα με τους επεξεργαστές της, και ότι σχετικό γράφεται στο διαδίκτυο, μάλλον τα γράφει ένας και μοναδικός άσχετος κακοήθης με διαφορετικά ψευδώνυμα κάθε φορά.
Εδώ στην Γη: Ενώ η nvidia έκανε την πατάτα, τώρα κάνει την πάπια, (ασφαλιστικές αποζημιώσεις μυρίζομαι γι΄αυτό και της δίνω διάφορες μορφές), οι πελάτες/συνεργαζόμενες με αυτήν εταιρίες τραβούν τα μαλλιά τους και δεν ξέρουν πώς να λύσουν το πρόβλημα τους. Εδώ στην Γη οι σωστές εταιρίες που κατασκευάζουν φορητούς αναλαμβάνουν τις όποιες ευθύνες για τις επιλογές τους, (συνεργασίες-εξαρτήματα τρίτων), έναντι των πελατών τους και δεν το παίζουν τρελίτσα για το πως είναι στημένο το internet.
Δεύτερο Ωραίο στον κόσμο σας: Ποιος μου είπε εμένα ότι οι 80o C, (όπου και πάγωνε η οθόνη), είναι πολλοί και πως ζεσταίνεται ο Pluto ? Μάλιστα με πληροφόρησε, (υπάλληλος σας πάντα ?), ότι υπάρχουν φορητοί που ζεσταίνονται τόσο που δεν μπορείς να ακουμπήσεις τα πλήκτρα!
Εδώ στη Γη: Και εδώ στη Γη πράγματι έχουν γραφτεί πολλά για το ποια θερμοκρασία είναι ανεκτή, ικανοποιητική, ή επικίνδυνη. Με λίγο ψάξιμο βρίσκεις τα όρια και τις καμπύλες των λειτουργικών θερμοκρασιών και αν έχεις σχετικές γνώσεις κρίνεις αν το τελικό πακέτο που κρατάς στα χέρια σου είναι καλοσχεδιασμένο, (και καλομονταρισμένο), ή όχι. Αυτό που ενδιαφέρει, (ακόμα και αν δεν μπορείς να ακουμπήσεις τα πλήκτρα γιατί καίνε και η διαδραστικότητα με τον η/υ έχει υπερβατική μορφή), είναι να κάνεις τη δουλεία σου είτε αυτό είναι να παίζεις παιχνίδια είτε ότι άλλο επιτρέπουν οι προδιαγραφές του.
Και ο Pluto δεν δούλευε – κόλλαγε.-
Τρίτο Ωραίο στο Κόσμο σας: Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να πάρω μια βάση με ανεμιστήρες. Η εταιρία σας διαθέτει σχετική ποικιλία.
Εδώ στη γη: οι σοβαρές εταιρίες δεν πουλάνε ένα ελαττωματικό προϊόν τους, και μετά σου πουλάνε ένα δεύτερο προϊόν που ενδεχομένως διορθώνει τα ελαττώματα του πρώτου προϊόντος τους.
Τέταρτο Ωραίο στο Κόσμο σας: Η διάγνωση σας ήταν ότι είναι οι οδηγοί λάθος και πρέπει να γίνει έλεγχος και επανεγκατάσταση. Η εταιρία σας δεν χρησιμοποίει τον δικό μου σκληρό δίσκο, δεν μπορεί να πειράξει τα δεδομένα μου ! βάζει κάποιον δικό της δίσκο και κάνει τους ελέγχους της.
Εδώ στη γη: Καλά κάνει η εταιρία σας και δεν πειράζει τα δεδομένα μου, ωστόσο μέσα στο δίσκο υπάρχουν και αρχεία λειτουργικού, (ενδεχομένως και άλλων προγραμμάτων), με καταγεγραμμένες αναφορές προβλημάτων με σκοπό να ερμηνευτούν από ειδικευμένους τεχνικούς σε ανάλογες περιπτώσεις. Βλέπετε εδώ στη γη, οι σοβαρές εταιρίες στελεχώνονται με άτομα που διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις έτσι σε περίπτωση βλάβης σαν τη δική μου το πρώτο που κάνουν είναι να πάρουν στοιχεία από αναφερόμενα αρχεία. Και όλα αυτά για να κερδίσουν χρήμα, χρόνο, και τον πελάτη τους, (δηλαδή πάλι χρήμα).
Πέμπτο Ωραίο στο Κόσμο σας: Όταν σας φέρνουν έναν Pluto με δύο προβλήματα, το service σας τρέχει ένα διαγνωστικό και εάν βγει ΟΚ, δεν ανησυχείτε για τίποτε άλλο. Η δουλειά σας έχει γίνει (?) δεν φταίτε εσείς αν δεν δουλεύει, ας τον έχει για ντεκόρ ο πελάτης σας…. Σκασίλα σας…..
Εδώ στη γη: Εάν αγόραζα έναν φορητό από μια σοβαρή εταιρία, (με σύνθεση όμοια με αυτήν που αγόρασα από εσάς), με εγκατεστημένα τα vista premium, (άλλη μια απόδειξη για μαζοχισμό χωρίς όρια), και το πρόβλημα με τον αναγνώστη καρτών το είχα από την πρώτη στιγμή, (προβλήματα με θερμοκρασίες και παγώματα της οθόνης τα διαπίστωσα αργότερα), τουλάχιστον το πρόβλημα με τον αναγνώστη θα το είχε λύσει η σοβαρή εταιρία χωρίς καμιά δικαιολογία. Επίσης εδώ στη γη όλοι ξέρουν ότι δεν φτάνει μια περιφερειακή μονάδα να δουλεύει μεμονωμένα καλά, πρέπει να συνεργάζεται και να δουλεύει σε συνδυασμό και με υπόλοιπα, (hardware /software), σαν σύνολο. Έτσι καμιά σοβαρή εταιρία δεν βγάζει την ουρά της απέξω λέγοντας ότι φταίνε οι drivers ή το software, (αφού αυτή το έκανε πακέτο και έτσι το πουλά).
Και αφού σας περιέγραψα μερικές από τις διαφορές που υπάρχουν στους κόσμους μας, παρακαλώ διαβάστε παρακάτω τι προβλήματα έχω εγώ μαζί σας.
1- Πριν σας φέρω τον Pluto έκανα πλήρη επανεγκατάσταση των vista και φυσικά όλων των οδηγών. Αυτό για να σιγουρευτώ 100% πως δεν είναι θέμα drivers ή άλλων προγραμμάτων. Κατά συνέπεια όχι απλά δεν κάνατε αποκατάσταση βλάβης όπως συμβατικά οφείλατε, άλλα κάνατε και λανθασμένη διάγνωση, (σε ότι αφορά τις θερμοκρασίες είμαι απόλυτα σίγουρος, -συνεχίστε παρακάτω και θα καταλάβετε)
2- Όταν παρέλαβα τον Pluto τον γύρισα από κάτω να δω εάν τουλάχιστο τον είχε ανοίξει το service. Διαπίστωσα πως λείπουν τα αυτοκόλλητα, (δυο πάνω από τις βίδες καπακιού), της εγγύησης. Όταν το ανέφερα στον υπάλληλο σας με διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εγγύηση στο μέλλον.
Αν δεν έχουν νόημα οι ασφάλειες της εγγύησης γιατί τις βάζετε; Αν είχα πρόσβαση στον Pluto κάτω από το καπάκι, (χωρίς προβλήματα εγγύησης), θα είχα λύσει το πρόβλημα και θα είχαμε κερδίσει χρόνο και εσείς και εγώ. Σίγουρο είναι πως για μένα μετά από όλα αυτά η εγγύηση θα εξακολουθεί να ισχύει.
3- Αφού έφυγα από την εταιρία σας, και με το ίδιο πρόβλημα στις θερμοκρασίες τσεκαρισμένο, με την ησυχία μου πια προσπαθώντας να δω πως θα λύσω το πρόβλημα μου, έκανα μια σειρά από σπουδαίες ανακύψεις……..
ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ 1-
Η μια βίδα του καπακιού έλειπε, (Φώτο 1), Αυτό μάλλον σαν αναβάθμιση το βλέπω, κάτι σαν ελάφρωμα από το συνολικό βάρος. Μικρό κακό για μένα, ενώ εσείς μαζεύοντας τουλάχιστο μια βίδα από κάθε Pluto μπορείτε να τις αξιοποιήσετε ανάλογα.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ 2-
Το καπάκι στη μία βίδα, (Φώτο 2), από το υπερβολικό σφίξιμο έχει ραγίσει/σπάσει και σίγουρα αυτό έγινε μετά την επισκευή (?), ενώ ένα άλλο παρόμοιο σπάσιμο, (Φώτο 4), ίσως είναι παλαιότερο και μπορεί να μην το είχα προσέξει πριν. Εδώ αξίζει να διαβάσετε τι έγραφα περί ποιότητος των πλαστικών στη σχετική δημοσίευση μου στο διαδίκτυο. Αν τα πλαστικά του innovator Pluto είναι καλής ποιότητας αλλά τα παλικάρια στον service σας είναι πολύ δυνατά και δεν μπορούν να ελέγξουν τη δύναμη τους, ή αλλάξτε τους καθήκοντα ή αγοράστε τους δυναμόκλειδα και εκπαιδεύστε τους να τα χρησιμοποιούν σωστά.
(Αλήθεια ποιος στην εταιρία σας γνωρίζει ακριβώς με πόση ροπή πρέπει να σφίγγεται η κάθε βίδα των υπολογιστών που μοντάρετε?)
ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ 3-
Όταν ξεβίδωσα το καπάκι, είδα ότι ο ανεμιστήρας, (Φώτο 3), ήταν όπως τον παρέλαβε το service. Σιγά μην μπουν στον κόπο να τον φυσήξουν και να τον καθαρίσουν. Προφανώς το ανάλογο τμήμα, (αν κρίνω από τον πωλητή σας σίγουρα έχω δίκιο - και μάλλον για κουτοφράγκικους λόγους), το έχετε στελεχώσει με άσχετους ανθρώπους, με μοναδικές γνώσεις να ξεβιδώνουν μερικές βίδες, να τρέχουν ένα διαγνωστικό και μετά να ξαναβιδώνουν τις βίδες, (μερικές, όχι όλες).
Οφείλετε, σε εμάς τους πελάτες σας, να αφιερώσετε χρόνο και χρήμα για να εκπαιδεύσετε το service σας στην σπουδαιότητα που έχει ο καθαρισμός του συγκεκριμένου τμήματος των υπολογιστών. Φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για έλεγχο και αλλαγή της θερμοαγώγιμης πάστας στα chips !!!
ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ 4- Ή ΑΛΛΙΩΣ
Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΕΞΩΓΗΙΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Αφού καθάρισα των ανεμιστήρα, (βγήκαν και μερικές τούφες σκόνης από την ψύκτρα), προσπαθούσα να βρω τι πατέντα θα κάνω για να ξεπεράσω το σχεδιαστικό πρόβλημα που έχει ο υπολογιστής σας. Κάτι που θα έπρεπε να είχε κάνει για όλους εμάς το αντίστοιχο τμήμα της εταιρίας σας. Πιστεύω πως δεν έχετε αντίστοιχο τμήμα στην εταιρία σας και σκόπιμα δεν το ονοματίζω. Μπορείτε να κάνετε ένα διαγωνισμό μεταξύ σας και όποιος το βρει, (το όνομα του τμήματος, γιατί είπαμε, τέτοιο τμήμα δεν έχετε), να κερδίσει ένα δώρο, έναν υπολογιστή σαν τον δικό μου για παράδειγμα!
Εκεί λοιπόν που το σκεπτόμουν, έπιασα το καπάκι στα χέρια μου και να …..
….. σοκ και δέος…….
…. Ηπια λίγο νερό, προσπάθησα να καθαρίσω το μυαλό μου και να βρω το λάθος μου σε αυτό που έβλεπα. Για να μην σας κρατώ σε αγωνία, εγώ δεν έκανα κανένα λάθος, απλά….
Οι περσίδες εισόδου του αέρα κάτω από τον ανεμιστήρα ήταν σχεδόν κλειστές !!!!!!!!
Η αυτοκόλλητη αλουμινένια θωράκιση/γείωση που κολλάτε στην εσωτερική πλευρά του καπακιού φράζει τελείως τις περσίδες εισαγωγής του αέρα. Δηλαδή το πατρόν κοπής του foil σχεδιάστηκε, χωρίς αυτήν την πρόβλεψη…..
Και αυτό είναι το πρώτο λάθος, (τώρα πόσα άλλα τέτοιου είδους λάθη κάνετε…),
το δεύτερο και ουσιαστικότερο λάθος είναι πως στη φάση της συναρμολόγησης του, αφού κολλήσετε το foil, τραβάτε μερικές χαρακιές ανάμεσα στις περσίδες για να μπαίνει λιγουλάκι αέρας,…., (Φώτο 5)
Και τελειώσατε, (αμ δε…)
Εδώ στη γη δεν χρειάζεσαι διδακτορικό στις φυσικές επιστήμες για να καταλάβεις τις συνέπειες αυτού το τρόπου μονταρίσματος, (το πόσο αέρας έμπαινε φαίνετε από το ίχνος της σκόνης στη Φώτο 3), απλά, ο innovator Pluto παρουσιάζει πρόβλημα υπερθέρμανσης.
Από τη άλλη εάν είχατε ποιοτικό έλεγχο στη γραμμή παραγωγής σας, (ποιοτικό μάλλον δεν έχετε αλλά φοβάμαι πως ούτε γραμμή παραγωγής έχετε), θα είχαν σταματήσει εκεί τέτοια λάθη, και θα ασχολούμουν με κάτι πιο παραγωγικό για μένα.
Εάν οι γνώσεις σας δεν φτάνουν μην αγχώνεστε, η λύση είναι πολύ απλή:
να αφαιρέσετε τελείως ένα κομμάτι από το foil, με το ίδιο εργαλείο που μέχρι τώρα το χαράζατε, (είναι αυτό που φαίνετε στην Φώτο 5), και αυτό είναι όλο!!!
(τώρα που το σκέφτομαι μάλλον θα έπρεπε να έχω ζητήσει κάποιου είδους αμοιβή για την λύση που σας έδωσα…).
Μετά από ώρα παιχνιδιού κανένα πρόβλημα… και είναι και πιο κρύος στο χέρι ή στο πόδι….
Ύστερα από όλα αυτά, σίγουρα η εγγύηση εξακολουθεί να ισχύει, (το επισημαίνω ξανά για να μην μπουν τίποτα ιδέες σε κανέναν υπάλληλο σας), γιατί θα σας ξαναφέρω τον innovator Pluto για επισκευή,……
….. το card reader συνεχίζει να κολλά…….
Τελικά:
Η ξεροκεφαλιά μου πληρώνεται, ας πρόσεχα. Την πάτησα σαν άσχετος και έκανα πως δεν ήξερα τι παίζεται με υπολογιστές τύπου made (assembled) in Greece, (ή assembled (made in Turkey) in Greece).
Από την άλλη, όταν οι επικριτές σας/μου, πάρουν ανάσα από τα γέλια, ίσως βρείτε ένα τρόπο να τους κόψετε το γέλιο να πάρω κι εγώ το αίμα μου πίσω.
Θα περιμένω λίγο να δω εάν θέλετε και εάν μπορείτε…..
Ξέρετε εδώ στη γη, (και ιδιαιτέρα εδώ στην Ελλάδα), έχουμε εγωισμό, και καλό και κακό, ανάλογα πως το χρησιμοποιεί ο καθένας μας, -αυτή τη φορά ελπίζω να χρησιμοποιηθεί για καλό μας,
Άλλωστε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία…….
Με εκτίμηση,
Σ. Γ.
Ακολουθούν φωτογραφίες:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου