Κύριε (Όνομα-επώνυμο)
Σας ευχαριστώ, για την απάντηση και την πρόθεση σας. Οφείλω να ομολογήσω πως είχα απογοητευθεί με την σιωπή σας μετά την πρώτη αποστολή του μηνύματος μου στις 5/11/08.
Λάβετε υπόψη πως στάλθηκε, όπως τότε έτσι και τώρα, σε έξι (6) διαφορετικές διευθύνσεις στην εταιρίας σας.
Σε αυτή μου την προσπάθεια (22/11/09) φαίνεται πως στάθηκα τυχερός !
Κύριε(Όνομα-επώνυμο) επιτρέψτε μου τα εξής:
-Δέχομαι, με επιφύλαξη, την συγνώμη σας όχι για την επισκευή -γιατί δεν υπήρξε επισκευή- αλλά για την γενικότερη συμπεριφορά της εταιρία σας.
-Δεν κάνω αναφορά για « σπασίματα » άλλα ότι: « ..έχει ραγίσει/σπάσει… ».
-Αναφέρομαι και σε άλλα, σημαντικότερα προβλήματα για τα οποία δεν παίρνετε θέση.
- Υπογράφετε ως: «Το τεχνικό τμήμα του E-shop.gr», θα επιθυμούσα να μου διευκρινίσετε την θέση σας στην εταιρεία σας.
Με εκτίμηση,
Σ. Γ.
(Σημ. Αν δεν συμφωνείτε με την δημοσίευση της μελλοντικής αλληλογραφίας μας ενημερώστε με σχετικά)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου